piatok 3. januára 2014

Pau


illustration by vikky.salmon
inspired by a photo of Paulina Vinter

Random things seem to assemble themselves in a pattern. Too many coincidences, visions and dreams are coming true. People come and go, and you are left speechless for a second. You don't know how come all that happened. They just came and you thought: "Oh my god! Why didn't I know this person any earlier?" 
The blog, the intergalactic online space, the unexpected coincidences,... They all seem to carry along souls you have been looking for for such a long time. (Isn't it the exact same journey I took to find LucyHudec? It seems so identical...) Things may not be making sense, exactly like what I am writing right now...I ussually remain baffled for some time. One of those miracles was to find Pau. Her brand me&m, later her blog which maps her journey in Scandinavia. 
Too many connections, however we don't know one another. 
Never talked, never exchanged emails, never conversed. 
However I feel there is something in common. 
That's as much as I wanted to add. At least you see, how it has (fill in the blank, as I can't fing the specific expression). 

***

Divné vecičky začínajú dávať zmysel a nachádzať svoje pravé miesto. Príliš veľa náhod, vízii a snov sa napĺňa. Ľudia, človiečikovia, prichádzajú a odchádzajú a ja ostávam stáť s otvorenou hubou (áno, presne to).  Neviem, ako sa to všetko stalo. Prišli a pomyslela som:" Pane bože! Prečo som tohto človeka neobjavila skorej?" Blog, intergalaktický virtuálny priestor, nečakané náhody.... Všetky dajak prinášajú duše, ktoré tak dlho hľadám. (Nenašla som náhodou tak aj LucyHudec?) Možno to nedáva zmysel, tak ako to, čo tu teraz píšem ja...väčšinou ostanem trochu v šoku. 
Jeden z tých zázrakov bolo to, že som našla Pau. Jej značku me&m, neskôr jej blog, ktorý mapuje jej cesty po Škandinávii.
Príliš veľa spoločného, avšak nepoznáme sa.
Nikdy sme sa nerozprávali, nikdy nemailovali, nikdy nekonverzovali.
Avšak cítim, že nás niečo spája.
Iba toľko som chcela dodať. Aspoň vidíte, ako ma to dostalo.  



03/01/2014 xxx

1 komentár:

  1. Ked ja by som ti dal najradsej na kazdy jeden prispevok like... ;) A tie komentare, daco neskutocnô...

    OdpovedaťOdstrániť